Çfarë është Optimizimi i motorëve të kërkimit?

Optimizimi i Motorit të Kërkimit, shpesh i referuar si SEO , është një praktikë e marketingut dixhital që vërtetohet të jetë jashtëzakonisht e vlefshme për çdo biznes që dëshiron të gjenerojë klient në internet.

Server SSD

Rritja e trafikut

Renditja e fjalëve

Metrika e performancës

Angazhimi në partneritete të frytshme për një rezultat të suksesshëm.

Ekzistojnë dy qëllime kryesore, plotësuese të SEO – për të rritur sasinë dhe llojin e trafikut organik në faqen e internetit, me qëllim përfundimtar të jenë më shumë shitje, udhëheqës, ose ndjekës ose pajtimtarë të angazhuar.

Në terma më të thjeshtë, ne do të ndihmojmë që klientët tuaj idealë t’ju gjejnë në faqen 1 të Google dhe të klikoni për të vizituar faqen tuaj. Renditjet nuk janë të mjaftueshme!

Nëse biznesi juaj nuk është në faqen e parë të Google, 
ne ju ndihmojmë të shkoni atje .


Zonat kryesore të biznesit

 Qëllimi kryesor i Zonës është  krijojë mundësi ekonomike të përmirësuara.

Përmbajtja informuese

Krijoni nje përmajtje unike, të thjesht dhe praktike për të dhënë të gjith informacionin te klienti.

Rritja e vizitorëve

Ju vetem ju duhet të keni besim, pjesën tjetër na e leni neve në dorë dhe nuk do zhgënjeheni.

Google Analytics

Monitorim në kohë reale dhe të shpejtë të klientëve në faqen tuaj të internetit.

Strategjitë inovative

Ne krijojm një stradegji unike, gjithpërfshirëse dhe sa më efikase për biznesin tuaj.

Ndërtimi i lidhjeve

Ndërtimi i lidhjeve është shumë e rëndësishme në biznesin tuaj. Ato janë një shtyllë per biznesin online.

Menaxhimi i reputacionit

Përqendrim maksimal në faktorët prodhues dhe të sukseshëm për gjetjen e klientëve të rinj.

Përse ju nevojitet SEO në biznesin tuaj?

Pa SEO, ka shumë pak shanse që ju të jeni në gjendje të tërheqni një rrjedhë të vazhdueshme të klientëve të rinj, organikë (pa pagesë) në faqen tuaj të internetit , në thelb duke ju detyruar të mbështeteni vetëm në metodat e reklamimit të paguar ose ndoshta në përpjekjet e mediave sociale. Në fund të fundit, ju dëshironi rezultate organike dhe të sponsorizuara, dhe dëshironi të pozicionoheni në 3 pikat kryesore të listave organike të Google (dhe 3 reklamat kryesore). Megjithëse marketingu PPC (Google Ads) është shumë i rëndësishëm dhe i dobishëm, dhe një pjesë e madhe e punës sonë, për pjesën e mbetur të faqes, ne do të përqendrohemi vetëm në SEO.

Cfarë ofrojmë ne?

Kuptimi i biznesit tuaj dhe nevojat e tij, hulumtimi i marketingut dhe krijimi i strategjisë

Si konsulentë dhe zhvillues të SEO, ne mund të ofrojmë një gamë të gjerë të taktikave specifike, disa prej të cilave mund të keni dëgjuar rreth tyre, të cilat janë të përfshira në procesin e optimizmit të motorit të kërkimit. SEO dikur kishte të bënte me fjalët kyçe dhe për disa minuta, mbushja e fjalëve që përdoret për të prodhuar renditjen (por jo domosdoshmërisht rezultatet). Pastaj u bë gjithçka për të marrë sa më shumë backlinks në faqen tuaj sa të jetë e mundur, por jo më gjatë. Sot, SEO është gjithçka për të kuptuar qëllimin e kërkimit të kërkuesve dhe krijimin e faqes tuaj, dhe përmbajtjes, në një mënyrë që u jep vizitorëve një përvojë me cilësi të lartë që përputhet me atë qëllim.

Për ta bërë këtë, ne duhet të kuptojmë biznesin tuaj dhe nevojat e tij. Cilat janë qëllimet tuaja? 

Whatfarë ofroni? Whatfarë lloj trafiku dëshironi të tërheqni? Këto pyetje janë vetëm një pjesë e vogël e procesit tonë gjithëpërfshirës të marrjes që ne i përdorim jo vetëm për SEO por në të vërtetë për hartimin dhe zhvillimin e faqes në internet, markën, pagimin për klikim të zhvillimit të fushatës etj. Me një kuptim të plotë të llojit të trafikut që dëshironi, ne fillojmë hulumtimin e të dhënave të motorit të kërkimit në lidhje me fushën tuaj, shërbimet dhe produktet. Në të njëjtën kohë, ne jemi gjithashtu duke analizuar faqen tuaj të internetit aktuale për pikat e forta dhe të dobëta të saj (çfarë ka punuar për të, çfarë po funksionon kundër tij, si dhe ato që i mungojnë) dhe ne fillojmë të formulojmë një strategji se si të zgjedhim faqen tuaj.

Komponenti në vend është një pjesë e enigmës së SEO. 

Optimizimi i arkitekturës, shpejtësia e faqeve, etiketat meta, përmbajtja, lidhjet e brendshme, reagimi i celularit dhe shumë elementë të tjerë. Komponenti jashtë faqes ka të bëjë me rëndësinë dhe autoritetin relativ të faqes tuaj në një det me miliona faqe interneti konkurruese të lidhura. Disa nga këto sinjale janë rëndësia, cilësia dhe sasia e lidhjeve që tregojnë në faqen tuaj (linjat lidhëse), angazhimi i motorëve të kërkimit, prania dhe angazhimi i mediave sociale dhe disa të tjera.